מותג ההנעלה בלנסטון חוגג 150 עם דגם שיפתיע אתכן

מירב לרנר | 14 מאי 2019
 

נעלי 'בלדנסטון' חוגגים 150 שנים! 'בלנסטון' הוא אחד ממותגי ההנעלה האהובים ביותר על גברים ונשים כאחד, בישראל ובעולם, מה שהפך אותו במרוצת השנים לאחד ממותגי ההנעלה החזקים בעולם.  למרות שהוא נצחי, לאורך השנים נוספו דגמים חדשים אך תמיד נשמר העיצוב המקורי.  

 

 

כל אחד והבלנסטון שלו. מתוך קמפיין אביב קיץ 2019. צילום: שי יחזקאל

 

 

לפני זמן קצר הגיע לארץ סטיב גאן, מנכ"ל בלנסטון העולמית, לא יכלנו לפספס את ההזדמנות לשבת לשיחה צפופה על השוק הישראלי, חגיגות 150 השנים למותג ואפילו סקופ על נעל חדשה לחורף הבא.

 

מותג ההנעלה האוסטרלי בלנסטון הגיע לארץ ב-1997, מאז ועד היום, המותג צבר בארץ אוהדים מושבעים כך שאין אדם כיום שלא מכיר את המותג. בראיון לערוץ האופנה הישראלי סיפר גאן על עליית המותג לישראל: "בלנסטון התחילו להימכר בישראל בשנת 1997. חברת קולנוע חדש פנתה אלינו וביקשה להפיץ את הנעליים בישראל, כך התחילה השותפות הנהדרת בינינו. ב-1997 אף אחד בישראל לא ידע מה זה בלנסטון והיום אין כמעט מישהו שלא יודע".

 

מרגע הגעת מותג הנעליים הנשחק לשוק הישראלי, הישראלים רוכשים ובהמוניהם, לא בכדי תוך זמן קצר הפך השוק הישראלי לאחד מהשווקים הגדולים בעולם של בלנסטון. "ישראל היא אחד מהשווקים הכי גדולים בעולם. השוק בישראל גדל במהירות רבה וזה גם עזר לנו להעצים את המותג בכל העולם", אומר גאן.

 

סטיב גאן, מנכ"ל בלנסטון, בסיור באחת מחנויות WE SHOES בישראל

 

הגעתו של גאן לישראל אינה חד פעמית, גאן ועובדי החברה נוהגים להגיע לכאן אחת לתקופה על מנת לאמוד את השוק הצרכני הגדול שלהם וכן לשמוע את רחשי הקהל הישראלי, מה טוב ומה פחות, כדי לדעת כיצד לשפר עבורם.

 

גאן: "אנחנו משתדלים לבקר בישראל על בסיס קבוע בשביל לנסות להבין את השוק טוב יותר ולמצוא דרכים לסייע בצמיחתו, כמו כן תמיד כיף לנו לראות מקרוב את התשוקה שיש לישראלים למותג".

 

עולים על עקבים

 

כ-30% מסך המכירות בישראל הוא לנעליים המיועדות לנשים. ביחס לעולם, 55% מסך מכירות הנעליים הן עבור נשים. סטיב מאמין כי הדרישה לנעלי בלנסטון מהצד הנשי הולכת וגדלה ולכן הצמיחה בקרב השוק הנשי גדלה והנתונים משתנים כל הזמן. עם עליית הדרישה מצד נשים לנעלי 'בלנסטון', החברה החליטה לעצב עבורן נעליים שמותאמות לקהל הנשי והמנכ"ל אף חושף בפנינו כי כבר בחורף הבא נראה דגם על עקב עבור הנשים.

 

ממש בקרוב: דגם על עקב. מחכים לראות את זה! צילום: שי יחזקאל

 

גאן: "בישראל אנחנו מאמינים שהשוק מתחלק כך: 30% נשים, 70% גברים אבל הצמיחה בקרב השוק הנשי גדולה מאוד אז הנתונים מתחילים להשתנות. בשאר השווקים, זה משתנה מאוד. אנחנו מוכרים כ55% לנשים בשווקים מסוימים לדוגמא ארה"ב אבל המכירות לנשים צומחות בכל העולם מיום ליום. אנחנו עושים עכשיו יותר דגמים שמותאמים לקהל הנשי וזה לגמרי מתחיל לתפוס תאוצה. בשנה הבאה נחגוג 150 שנים למותג וזה מטורף לראות את השינוי שחל בנוגע לנשים והזדהותם עם המותג במהלך השנים, ישראל היא חלק בלתי נפרד ומאוד משמעותי בהתפתחות זו. בחורף הבא נראה דגם חדש של נעלי עקב לנשים, יכנסו כמה צבעים חדשים ומפתיעים".

 

אז מה מחכה לנו לחגיגות 150 שנות בלנסטון? כרגע סטיב לא יכול לחשוף יותר מידי, מה שכן ניתן לחשוף הוא שהם הוליך להשיק נעל במהדורה מוגבלת במיוחד עבור האירוע. "אני יכול לחשוף שיהיה לנו מוצר ייחודי במהדורה מוגבלת שיוצר במיוחד לאירוע. נקיים חגיגות מקומיות בכל השווקים של בלנסטון ברחבי העולם, יש למה לחכות", הוא מסכם.

 

שינוי גודל גופנים