רשת BE משיקה קטגוריות חדשות ופורצות דרך בעולמות הביוטי

מירב לרנר | 26 מאי 2019
 

 Be  רשת הפארם החדשה של ישראל, הציגה הבוקר (א') את השקות הקיץ המרכזיות לשנת 2019 בתחום הביוטי והטיפוח. השקות אלו באות בהמשך לצמיחת הרשת בקטגוריות הקיימות, לצד פתיחת קטגוריות חדשות ושירותים פורצי דרך.

 

אז מה חדש הקיץ?  שרותי איפור אקספרס והדבקת ריסים, מותגי שיזוף עצמי, מותגי שיער מקצועיים וקולקציות איפור של אושיות רשת ישראליות מובילות. סנונית ראשונה לכך הינה קולקציית האיפור של ALINE COHEN להרחבת ההיצע בתחום האינדי –ביוטי,  אשר מביא ללקוחות הרשת בשורה בתחום זה וזאת לצד קידום התעשייה הישראלית המקומית.

 

BE איפור אקספרס, במחיר נגיש לכל כיס. איפור ענת רזמוביץ. צילום רותם לבל

 

 

 

  Be yourself – הקולקציה החדשה של מותג האיפור אלין כהן – אשת העסקים הצעירה אלין כהן, עוד לא בת 18 וכבר בעלת מותג איפור הנושא את שמה, שכל ביוטרית חייבת לעצמה.

 

הבוקר, בהכרזה הרשמית על מכירת מוצרי האיפור שלה ברשת Be חשפה כהן כי מאז ילדותה התחברה לאיפור ולעסקים, כבת למאפרת ולעורך דין אך רק בעקבות התאונה שעברה בגיל 8  והותירה בראשה צלקת גדול, מצאה עצמה כילדה מחטטת במוצרי האיפור של אמה כדי למצוא את המוצר שיעזור לה להסתיר את אותה צלקת.

 

"באותו רגע האהבה שלי לאיפור התעצמה", היא אומרת. "כי זה גרם לי להיות שלמה עם עצמי" כך נחשפה לעולם האיפור ובגיל 15 הקימה את המותג שנמכר עד היום רק באינטנרט ובשדה התעופה בן גוריון.

 

חברת Be היא הראשונה לזהות שתעשיית היופי העולמית עברה מהפכה בשנים האחרונות וזאת עם כניסתם של מותגי בלוגריות ויוטיובריות למיינסטרים וגם לרשתות הקוסמטיקה הגדולות בעולם. מגמה צרכנית זו מצביעה על צורך בביטוי אישי ובמציאת קול אישי בתוך עולם שהיה כפוף במשך שנים לתכתיבי יופי נוקשים ותאגידיים. 

 

 

המותג שכל ביוטרית חייבת מגיע לרשת be. אלין כהן

 

 

 אלין כהן שמהווה סנונית ראשונה למהפכה ב-Be, לשיתוף הפעולה החדשני והראשוני, יצרה קולקציית שפתונים חדשה תחת השם  "Be yourself"   עם שישה גוונים חדשים לקיץ הקרוב. השפתונים יוצעו למכירה בפני עצמם או במארז שלישיה מרהיב ומעוצב.

 

מחיר לשפתון בודד: 89 ₪ מחיר למארז שלישית שפתונים: 219 ₪. טווח המחירים למוצרי ALINE COHEN: 89-219 ₪

 

 

BE איפור אקספרס. איפור ענת רזמוביץ. צילום רותם לבל

 

 

שרותי איפור אקספרס והדבקת ריסים מהירה –  

 

מי מאיתנו לא מוצאת את עצמה מתלבטת לפני אירוע גדול וחשוב – אצל מי להתאפר, שאחרי הכל נושא האיפור האישי לא זול. גם פה, זיהתה רשת Be את מצוקת הלקוחות והבינה איך לבוא לקראתן והחליטה להשיק שרותי איפור מקצועיים לאירועים בהזמנה מראש. שרות איפור ערב מלא לאירוע לבחירה מתוך קטלוג טרנדים של שישה מראות איפור מנצחים והדבקת ריסים מהירה .

 

להפעלת המיזם גויסה מאפרת הסלבריטאים ענת רזמוביץ, המוכרת בתעשייה כחלוצת תחום "איפור אקספרס" בישראל ופיתחה שיטה ייחודית של איפור מלא לאירוע בחצי שעה, כולל שימוש בטכניקות עדכניות כמו AIR BRUSH (איפור בהתזה בטכנולוגיה מקצועית) והדבקת ריסים מהירה.

שרותי איפור האקספרס יוצעו בהזמנה מראש בסניפים נבחרים באזור הצפון, תל אביב, השרון והדרום ובהמשך יורחבו לסניפי קונספט נוספים.

 

ואם תהיתן לגבי העלות, אז הוא סביר ושווה לכל כיס: איפור ערב מלא  150 ₪, הדבקת ריסים מקצועית 50 ₪, איפור ערב טבעי וקל ב-100 ₪

 

 

 

שיזוף שלא מסכן את הבריאות. St. Tropez

 

 

 

שיזוף עצמי – קטגוריה חדשה ב- Be – לראשונה, ברשת פארם ישראלית יוקצה אזור לקטגורית השיזוף הבריאBe תציג בבלעדיות בנקודות המכירה שלה את מותג השיזוף העצמי המוביל בעולם! Tropez

 

מכירות את זה שאתן הולכות להשתזף בים וחוזרות "צלויות", לא פחות והכל במטרה להשיג את הגוון השזוף הרצוי. אז כמה שאנחנו אוהבות להיות שזופות, הסכנות ידועות.

 

ברשת Be החליטו לדאוג לבריאות שלכם והביאו את  השיזוף היחיד הבטוח ב-100% שהפך לטרנד שמצליח לסחוף מיליוני מעריצים ברשתות החברתיות. ברשת הפארם יוקצה אזור לקטגורית השיזוף הבריא על מנת לעודד את הצרכנים חובבי הז'אנר לעבור משיזוף מסוכן בשמש הקופחת או תחת מכונות מפיצות קרינה לשיזוף ביתי באמצעות מוצרים על בסיס טבעי המבוססים על תמצית המופקת מקני סוכר ומעניקים לעור מראה זהוב, קורן וחם במריחה אחת וללא צורך באיפור.

 

St. Tropez  מותג אנגלי המתמחה בשיזוף עצמי מגוון עשיר של מרקמים ודרגות שיזוף לכל גוון עור בעזרת פורמולות טבעיות בניחוחות נעימים עם פטנט רשום לגוון שחום ומדויק ללא צבע לוואי כתום ובדהייה אחידה וטבעית. המותג התפרסם בעולם בזכות אייקוניות יופי כמו הדוגמניות קייט מוס וג'יזל אשר מזוהות אתו ומקפידות להשתזף במוצריו לפני צילומים והשקות.

 

 

ל St. Tropez  מוצרים קלאסיים ואייקונים בימים אלה משיקה בין המוצרים המוצעים ברשת : מוס שיזוף אקספרס למראה טרופי תוך חצי שעה עד שעתיים, כפפת שיזוף למריחה אחידה וקולקציית הקיץ החדשה של המותג עם מוצרי שיזוף עצמי בניחוח אבטיח .

 

טווח מחירים:20-170 ₪

 

ניתן להשיג גם באתר גילטי  

 

 

מותג הטיפוח הנמכר בעולם, עכשיו ולראשונה ברשת פארם. אמיקה

 

 

 

AMIKA- מותג השיער המקצועי מניו יורק ימכר לראשונה ברשת פארם! 

 

כן כן, קראתם נכון! המותג האהוב ימכור את הסדרות שלו ברשת Be בין הסדרות החדשות שיוצגו בBe, תוצע גם קולקציית וולווטין החדשה המעניקה מגע רך במיוחד גם לשיער קשה ומקורזל.

 

אמיקה נחשב לאחד ממותגי השיער המבוקשים ביותר און ליין, זוכה לתהודה חיובית בקרב מובילות דעה ומשפיעניות ביוטי בינלאומיות. העיצוב הצבעוני והבולט, הנראות הצעירה שמשדרת קריצה ושובבות וכמובן הפורמולות המקצועיות האיכותיות הן שהפכו את אמיקה למותג נחשק ברמה בינלאומית. המותג מככב ברשימת רבי המכר של רשת "ספורה" ומתחזק סלוני שיער מקצועיים משלו בבירות העולם מברוקלין ההיפסטרית בניו יורק ועד לאלגנטיות של הונג קונג ומקאו.

 

במגוון הבסט סלרים של אמיקה מוצעים מוצרי חשמל מקצועיים כגון מסלסלים, מייבשי שיער ומחליקים בעיצובים אופנתיים מזוהים ומפתיעים וכמובן מוצרי טיפוח ועיצוב כמו מסיכות לסוגי שיער שונים, שמפו ומרכך לשימוש יבש, מוצרי "מכשף" WIZARD הפותרים ברגע "יום שיער רע" ועוד.

 

בשיתוף עם אמיקה תציע הרשת לקהל הלקוחות הדרכות וסדנאות מיוחדות, ברים לעיצוב שיער מהיר  ולקליעת צמות בסניפי הקונספט והצעות ערך ייחודיות בשילוב פריטי אופנה ממותגים כמו תיקים ואקססוריז לקיץ.

טווח מחירים:

39.9-139.9 ₪ טואלטיקה

199-579.9 ₪ חשמליים

 

 

מותג טיפוח קוריאני, במחיר מצחיק

 

 

 

 Be JIINJU! – טיפוח קוריאני – חזית הטכנולוגיה העולמית בטיפוח העור במחיר משתלם לצרכן ואריזות מגניבות.

 

קוריאה מובילה בתחום של טיפוח העור, יוצרת את הטרנדים העולמיים בעקבות שימוש במחקרים וברכיבים המתקדמים ביותר. ליין מוצרי ג'ין ג'ו כולל מגוון מסיכות על בסיס רכיבים בוטניים, רפידות לטיפול באזורים פגיעים בפנים לשימוש רב פעמי ומוצרי טיפוח לכפות הידיים, לעור הפנים והגוף ולשפתיים בטווח מחירים תחרותי במיוחד שבין 9-26.9 ₪

 

המותג מתמקד בחוויית צרכן כיפית המטפלת לא רק בעור, אלא אף במצב הרוח.  המוצרים מתאימים לשימוש של צמחוניים לא נוסו על בע"ח ולא מכילים סולפטים או חיטה.

 

טווח מחירים: 9-26.9 ₪


 רשת Be הוקמה לפני כחצי שנה עם בשורה צרכנית ונדמה כי היום הבשורה הצרכנית הזו עולה מדרגה ומתרחבת לאופקי טיפוח רחבים יותר. אבי ורטמן, מנכ"ל Be: "לפני כחצי שנה הבאנו בשורה לצרכן הישראלי והכרזנו על השקת רשת BE החדשה , תוך שחרטנו על דגלנו להוביל במגוון המוצרים, בחוויית הקנייה,  בערוץ האונליין  וכמובן במחיר  וכך קורה בפועל יום יום.  היום אנו ניצבים בפניכם עם בשורות חדשות ועם  מוצרים חדשים  שיביאו בשורה זו לידי ביטוי ומימוש. אנחנו עושים הכול כדי להמשיך ולהביא את הבשורות המעניינות ביותר ללקוחות שלנו. הבטחנו להוביל עידן חדש לצרכן הישראלי וכך נקיים בכל תחומי הפעילות שלנו."

שינוי גודל גופנים